پنجره دوجداره کشویی کاشان با کیفیت بالا UPVC
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
پنجره دوجداره کشویی کاشان با کیفیت بالا UPVC
چهار شنبه 23 آذر 1401 ساعت 14:35 | بازدید : 40 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

پنجره دوجداره کشویی کاشان با کیفیت بالا UPVC

روفیل فریم کشویی از ریل هایی تشکیل شده است که لنگه بازشو با استفاده از غلطک بر روی آن حرکت می کند. ما بین پروفیل فریم کشویی و پروفیل لنگه کشویی، غلطک هایی قرار می گیرد که موجب آسان شدن حرکت لنگه بازشو می گردد. در سیستم پنجره دوجداره Upvc ریلی قطعات روبرو بکار می رود که هریک وظایف مختص به خود را دارند.

غلطک های مورد استفاده در پنجره دوجداره کشویی تمامی وزن شیشه و لنگه بازشو را بر روی خود دارند; بنابراین این غلطک های کشویی تاثیر زیادی بر روی روان بودن حرکت لنگه کشویی بر روی ریل دارد. متاسفانه در برخی موارد مشاهده شده که برای ارزان شدن قیمت پنجره دوجداره کشویی Upvc از غلطک های کشویی استفاده می شود که کیفیت نامطلوبی دارند و با گذشت زمان موجب عدم کارکرد پنجره کشویی دوجداره می شوند.

انواع پنجره دوجداره کشویی

پنجره دوجداره کشویی ریلی در سایز ها و لنگ های متفاوت ساخته و در ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد شما می توانید تا 4 لنگه از این نوع پنجره را طراحی کنید و در کنار هم استفاده نمایید البته در پنجره دوجداره ریلی کشویی دست شما برای ساخت پنجره بسیار باز می باشد شما می توانید در یک پنجره 2 لنگه از یک لنگه بازشو و یک لنگه ثابت یا هر دو لنکه متحرک استفاده نمایید همچنین شما در پنجره دوجداره کشویی ریلی سه لنگه می توانید یک لنگه را ثابت و دو لنگه دیگر را متحرک طراحی کنید یا دو لنگه ثابت و یک لنگه متحریک ایجاد نمایید یا از اشکال مختلفی استفاده نمایید پنجره دوجداره ریلی بر خلاف سایر انواع پنجره در تعداد لنگه ها و نوع بازشو ها محدود نمی باشند و شما می توانید تمیم های مختلفی را بگیرد.

قیمت پنجره دوجداره در کاشان

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

 درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره کاشان از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :